Tuesday, September 28, 2010

Awas..Tudung seperti RAHIB KRISTIAN??

Salam buat semua pengunjung setia laman sesawang saya..
Isu yang ingin saya ketengahkan hari ini ialah berkaitan pemakaian tudung fesyen hari ini yang sama seperti RAHIB KRISTIAN. Sebenarnya fesyen ini semakin ketara persamaannya apabila muncul fesyen tudung syria. Apa yang saya sedar pada pertama kali melihat dan meneliti cara pemakaian tudung ini, memang sebijik macam sister @ rahib Kristian itu. Tapi saya tiada dalil untuk menilai dan mengatakan sesuatu hukum tentang perkara ini. Sehinggalah hari ini, saya terjumpa nota yang ditulis oleh seorang hamba Allah yang prihatin. Terima kasih kerana memberi informasi ini kepada masyarakat kita. Sememangnya masyarakat wanita di luar sana ramai yang tidak tahu dan kalau tahu pun seakan memandang perkara ini sebelah mata sahaja...nauzubillah~


Semoga coretan saya kali ini dapat menyedarkan mana-mana individu yang membaca entry kali ini. Sesungguhnya, berubahlah menjadi lebih baik sementara masih ada masih...sementara roh masih di dalam jasad, selagi jasad tidak berada di liang lahad..aminn.

No comments:

Post a Comment